Palindrome Syndrome: Escape Room
You wake up in a spaceship with no memories. Will you be able to discover how you got there and who you are? Palindrome Syndrome is an escape room in a sci-fi setting that will test your skills. Solve puzzles, decode secret codes, find hidden objects and investigate the different rooms of the spaceship while you discover the events that led you there. Solve this mystery exploring each of the rooms in which this adventure takes place. Will you be able to escape?