P6 Selection Rookie Pack
Meet your favorite Intensive Character! Select your favorite P6 character with this special Rookie Pack! *Package Component : -P6 Character Seletion Ticket (~Nathan) x1 *This DLC gives immediate benefit upon purchase. No refund will be available. *Selectable character may be changed later without notice. *Already owned P6+ character cannot be selected from this ticket.