Ox Queen Character Pack
Ox Queen, een grote naam in de online community, is gearriveerd op FS Court! Je kunt je binnenkort bij haar fans voegen en genieten van haar ondeugende charme en creatieve talenten op Court! Dit pakket bevat: - Personage - Ox Queen (P4) *Indien aangeschaft, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je een Character Pass hebt, wordt Ox Queen ingewisseld voor een bepaald aantal punten.