Orcs Must Die! 3: Tipping the Scales DLC
In Tipping the Scales, the new Tuatara enemy race invades across five new maps including a new War Scenario! Bring your new gear to the fight to overcome the Tuatara’s special ability that limits the damage they can take. The Tuatara Assassin is especially dangerous as a stealth unit avoiding your traps!