ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
An additional music pack that adds popular tracks from the hit movie, One Piece Film: Red, as background music to the game. After purchasing the pack, you can change the music settings on the Battle Preparation screen to listen to any track you desire during battle.