Omno
A single-player journey of discovery through an ancient world of wonders. Full of puzzles, secrets and obstacles to overcome, where the power of a lost civilisation will carry you through forests, deserts and tundras - even to the clouds. AN EMOTIONAL JOURNEY Omno whisks you away on a journey of discovery through an ancient world of wonders. It’s a single-player adventure full of puzzles, secrets, and obstacles to overcome. A BEAUTIFUL MYSTERIOUS WORLD The power of a lost civilisation will carry you on an epic quest through lush forests, sun-blasted deserts, and frozen tundras - even to the clouds. MEET FANTASTICAL CREATURES On your way you’ll discover a vibrant world full of strange and wonderful lifeforms, from cute little critters to enigmatic giants, and everything in between.