Oh! Edo Towns
Plunge into the past for a rousing romp through Edo period Japan! Your ideal samurai town awaits you! Erect houses, castles, and all manner of medieval marvels with a touch of the finger--rewriting the pages of history as you see fit! Strategically place compatible buildings to make "combos," boosting your Yield to become the best castle town in all the land!