Offworld Trading Company - Real Mars Map Pack
Defeat your rivals in the frozen terrain of Ultimum Chasma, navigate the winding passes of Margaritifer Sinus, cross the trenches of Cerberus Fossae, and more! This map pack adds over 30 new maps to Skirmish and Multiplayer games. Designed by a planetary geologist, these maps model the actual Martian surface in each of the red planet’s regions and will add plenty of depth to your Offworld experience.