OddBallers
Use brutally unfair tactics to mess with your opponents in this wacky multiplayer party game! PLAY A NEW TYPE OF HARD-HITTING DODGEBALL Dodge, block, and grab whatever you can to throw at the face of your frenemies. Or use the environment to take other players down. This is dodgeball brought to the next level! EMBRACE THE ABSURD Each arena comes with its own rules, offering various frantic mini-games where anything can happen! From classic last-one standing or team-based battles to crazier ones like shaving sheep with lawn mowers. CHALLENGE YOUR FRIENDS Play with up to 4 players locally, or take the matches online and compete against 5 other contenders to decide who’s the greatest Oddballer of all. CUSTOMIZE YOUR CHARACTER Customize your character from head to toe, with hundreds of options including outfits, haircuts, and more to be the best looking in the arena. And pick your favorite dance move to taunt your opponents.