Nubarron: The adventure of an unlucky gnome
Gnome, one of the merry and lucky inhabitants of the forest, lost his lucky hat. This unfortunate event turns out to be a little bit more important than it may seem at plain sight. Gnome's hat was the source of his luckiness and with it gone an unpredictable thing happened. The stormy Cloud formed on top of Gnome taking the place of his hat. Gnome wanted his luck back. And so, a shakespearean drama began… Features: - A Gorgeous Digital Painted Fantasy World. - An Amazing Orchestral Bgm. - A fantasy story with a love-hate relationship between Gnome and his Cloud. - A following Cloud that can be used to throw lightnings to solve puzzles and get rid of enemies. - Vast universe full of stories, creatures and awesome landscapes. - A fairytale story with a dramatic dark twist. - Classic platformer challenges and puzzles. - Amazing boss fights.