NERF Legends - Stego-Smash Pack
Smash into the game with the NERF DinoSquad Stego-Smash blaster and custom suit featuring awesome Stegosaurus detailing. Load out with this spiked blaster and suit in both single player and multiplayer modes. The blaster and suit each come with 4 additional skin variations to customize your Stego-look! Upon downloading these items, they will be available from the customization menu.