Myths and Legends Bundle: Tunche & Black Book
Includes "Black Book" and "Tunche". Uncover the myths and legends that these worlds hide! A fusion of card-based RPGs and Adventure games, “Black Book” is a haunting tale of a young sorceress, who gave her life to serve the dark forces. Dive into the cold, yet alluring world of Slavic folktales - and uncover the secrets that hide in the darkness. Tunche is a charming hand-drawn action game with roguelike elements. Team up with your friends or play solo. Choose from 5 unique characters and restore peace in the Amazon rainforest!