My Time at Sandrock (Demo)
My Time at Sandrock-Just like My Time at Portia, My Time at Sandrock takes place in a wholesome post-apocalyptic world 300 years after the Day of Calamity destroyed most modern technologies. After accepting a job offer to become Sandrock’s newest Builder, you’ll arrive in the wild and rugged city-state, where it’s up to you and your trusty tools to restore the community to its former glory. Gather resources to build machines, befriend locals, and defend Sandrock from monsters — all while saving the town from economic ruin! --------------------------------- Key Features Build Your Workshop Transform a run-down workshop into a well-oiled production facility! Use an intricate set of machines to process materials and produce parts of huge structures before assembling them piece by piece to help Sandrock flourish. Create hundreds of unique items at the worktable to decorate your homestead, give gifts to Sandrock’s residents, or assist with community requests. Explore the Open World Explore vast deserts surrounding the city-state of Sandrock. Dive into ruins to dig for Old World relics, seek our materials in hard-to-reach locations, or spend time relaxing in Sandrock with your neighbors. Extensive Stories for NPCs Experience a detailed story complete with hundreds of sidequests and over 30 all-new characters. Spend time getting to know Sandrock’s residents, uncovering backstories, and making meaningful connections along the way. New Combat Quickly shift between melee combat and third-person shooting mechanics in dynamic action battles.Use the new weapons and defense break mechanic to your tactical advantage, or boost your stats to simply smash through battles! Mini Games A diversity of mini-games allow you and local Sandrock residents to stay entertained in the desert town. And More Use your workshop’s profits to turn the empty prairie into farmable land; Grow crops for extra cash or transform them into delicious dishes; Attend festivals with Sandrock’s residents; Find secrets and much more!