MudRunner: American Wilds
Upgrade your MudRunner with the American Wilds Expansion and enjoy a slew of new additions, including 9 iconic US trucks from household brands like Ford, Hummer and Chevrolet, dozens of new vehicles add-ons, 2 new sandbox maps inspired by the rough lands of Montana and North Dakota, and 2 new challenge maps!