MORDHAU - Lion Set
Based on the reimagination of the classics during the prime of the renaissance, the Lion set offers a unique heroic aesthetic. Filling every slot with a full range of customization, this exclusive armor showcases a prominent lion and the death of Medusa from Greek mythology. The Trident is also included as a skin for the partisan weapon archetype.