Monsters & Mortals - UK Creators
The UK Creators Pack is a brand new DLC for Monsters & Mortals that adds 3 new Mortal characters based on popular horror YouTubers - 8-BitRyan, Dawko, and SuperHorrorBro! Their creative editing skills won't save them, but they all bring formidable skills to the Mortal side. Here's what's included in the UK Creators Pack: 1. 8-BitRyan (2 skins) 2. Dawko (2 skins) 3. SuperHorrorBro (2 skins)