Monsters & Mortals - Monstrum
Monstrum is a new Chapter for Dark Deception: Monsters & Mortals. It includes 2 playable monsters (Brute & Fiend), 1 playable mortal (Prisoner Borisov), and a new map (Monstrum Madness). Purchasing the add-on will unlock the following: 1.) 2 playable Monster characters - the Brute & the Fiend 2.) 1 playable Mortal character - Prisoner Borisov 3.) 1 new map - the Hisa Maru with steam & camera traps + super brute boss 4.) 2 extra Borisov skins (Team Junkfish & TeInyashka) 5.) 1 extra Brute skin (Avalanche) & Fiend skin (Cursed)