Monster Hunter Rise "Kamura Collection" DLC Pack
Enhance your Monster Hunter Rise experience with this DLC pack featuring three Kamura characters for you to use as your hunter’s appearance and voice! The following is included in this content: - "Utsushi" Hunter layered armor set - "Hinoa" Hunter layered armor set - "Minoto" Hunter layered armor set - Hunter Voice: Master Utsushi - Hunter Voice: Hinoa the Quest Maiden - Hunter Voice: Minoto the Hub Maiden Note: The products included in this set can also be purchased separately. After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. - Hunter Layered Armor can be used in the Layered Equipment Settings menu of the Item Box. - Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - This set can be used regardless of hunter type. - This set changes your entire look and cannot be applied to individual body parts. - Some elements of this set are different from the version worn by the in-game character. Hairstyle and voice not included. - Voices can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box. They can also be used while creating a character. Voices change the voice of the character without affecting their stats and abilities.