Monster Hunter Rise DLC Pack 9
Enhance your Monster Hunter Rise experience with the ninth DLC pack! This additional content includes: - "Lance Gunn" Hunter layered armor set - "Ran Page" Hunter layered armor set - "Minoto" Hunter layered armor set - "Kit T." Palico layered armor set - "Pup R." Palamute layered armor set - "Model Walk" gesture set - Musical Pose Set - "Palico" makeup - "Cohoot" face paint - "Jae Cut" hairstyle - "Elegant" hairstyle - Hunter Voice: Minayle - Hunter Voice: Tadori - "Monster & Stage Music: Chiptune Version" BGM - "Special Stickers 13" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu.