Monster Hunter Rise DLC Pack 5
Enhance your Monster Hunter Rise experience with this fifth DLC pack! This additional content includes: - "Relunea Glasses" Hunter layered armor piece - "Relunea Jacket" Hunter layered armor piece - "Relunea Bottoms" Hunter layered armor piece - "F Academic" Palico layered armor set - "C Academic" Palamute layered armor set - "Graceful Dance" gesture set - Chase pose set - "Wild Pompadour" hairstyle - "Braided" hairstyle - "Fierce Eyes" face paint - "Pawprint" face paint - "Special Stickers 9" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.