Mitama Dance of Miracles
Additional downloadable content that increases the spawn rate of "Nigi Mitama", demons that drop items that give the protagonist Glory, points needed to learn new Miracles. *There is still a low chance of Mitama spawning even without this DLC. *You can revert the spawn rate mid-game from the Options menu.