Midnight Cat Heist (Xbox Series X/S)
Play as a sneaky city cat with sticky paws and a heart of gold. Sneak, leap, and loot your way through cozy urban levels to bring the purrfect gifts home to your beloved human. Every shiny trinket is a treasure in this 2D pixel platformer of feline thievery and chaotic charm! Midnight Cat Heist is a 2d platformer game where you play as a cleptmaniac cat in search of amazing treasures to bring home and impress your human. Play through 25 levels, each one with a different item to collect! The gameplay is simple, avoid dangers, get the item and then find the exit. Watch out as reaching the exit without first finding the item will lead to a game over!