Metamorphosis Demo
As you begin your exploration of the world of Metamorphosis in this demo you’ll: See the world from a bug's perspective - experience the world in a whole new way. Solve challenging environmental puzzles - parkour, climb up walls, search for clues, and overcome obstacles. Master unique movement mechanics - make full use of your tiny body and sticky limbs. Lose yourself in a story inspired by Kafka’s imagination - meet eccentric characters in a hand-painted world, as you traverse surrealist landscapes towards Tower. You’ve perplexingly transformed into a tiny bug, and your friend Joseph has been arrested for reasons unknown. To save him and find the answers you seek, you’ll have to journey through a world which, like yourself, has become twisted and unfamiliar. What were once mundane dwellings have become an expansive obstacle course. Now you’ll have to chart your path through the dingy nooks and crannies that exist within the cracks of civilization. Unravel the truth, and regain your humanity.