Meow Purrfect Puzzle Bundle (Xbox)
Seven charming puzzle games filled with cute cats, clever challenges, and cozy fun. Mimi the Cat: Meow Together Solve puzzles in pairs with adorable cats. Push boxes and find the coziest bed. Mimi the Cat: Mimi’s Scratcher Help Mimi reach her favorite scratching post in tricky platform-based levels. Mimi the Cat: New Friends Mimi is on a journey to meet new friends. Stack, jump, and think your way through each stage. Cat Pipes Connect the right pipes to create a path and rescue the cats. PuzzlePet: Feed Your Cat Slide food bowls to hungry cats in simple, addictive puzzles. Doctor Cat You’re a cat therapist. Help them overcome their troubles through light storytelling and relaxing puzzles. Kiting Cat Cook up delicious meals for feline customers in fast, creative pixel-art stages.