Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Elevate Your Look with Exquisite Pack DLC The Exquisite Pack DLC adds a collection of items for players seeking a more elegant appearance for their character and settlement. It introduces a set of unique hairstyles, colourable sophisticated clothing, and over a dozen new emblems for your settlement. These new items are specifically crafted to distinguish your character and settlement, establishing a look that is both deliberate and highly sophisticated. Key Features This pack introduces new content centred on cosmetics, symbols, and prestige. It allows players to get a visual presentation that reflects a character’s perceived status or goals within the game world. Elegant Attire: Discover new, detailed outfits for both male and female characters. * Option I: The centrepiece is a stunning dress defined by its intricate detailing and trim. The look is perfectly completed by beautiful shoes and a selection of jewellery that adds a final touch, guaranteeing a graceful and charming appearance. * Option II: The outfit is built upon a foundation of a finely crafted shirt and trousers, both pieces finished with intricate trim. The entire look is completed by a large leather belt and perfectly matched boots. The ensemble is crowned with status-signifying jewellery. This clothing is designed with splendour and an emphasis on fine detailing, making it worthy of the village leader. Exquisite Sword: Add a new weapon to your arsenal that is as beautiful as it is deadly. This new sword combines masterful craftsmanship with rich ornamentation, becoming a true symbol of power. Unique Hairstyles: You can now choose more diverse hairstyles, ranging from nonchalant, relaxed cuts to intricately braided and time-consuming updos. Still feel like missing something? Change your appearance by adding a moustache! This variety allows for a fuller expression of your unique character. The DLC adds 4 new hairstyles and a new facial hair option to the game. New Emblems: The last addition is the introduction of 13 new emblem patterns that will allow you to transform the look of your village and express your character's nature. We give you symbols such as the emblem of a fearless rider, or motifs of flowers in full bloom, and many more! How It Works The DLC content is available immediately after purchase. New goods (outfits) will appear at merchants after one season has passed since loading the game. When playing co-op, everyone in the session will gain access to the DLC content, provided that the host has the pack installed. Please note that if the host does not own the DLC, the content will not be available to anyone in the co-op session.