MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
After dealing a devastating blow to the Capellan Confederation, Hanse Davion is eager to replicate this success against the Draconis Combine. Theodore Kurita, fully aware of the encroaching menace posed by the FedCom Alliance, has taken decisive action to fortify the Combine's defenses against an inevitable war. A unique opportunity presents itself – to unite with the Draconis Combine and rally behind Kurita's unexpected plan. Unite with the Draconis Combine and fortify their defenses against an inevitable war, discover the new Longbow BattleMech, the exclusive "Otomo" elite military force Special Variants, and embark on an epic 15 mission quest line rallying behind Kurita's unexpected plan.