MechWarrior 5: Mercenaries - Shadow of Kerensky
The year is 3050, and the Inner Sphere is under siege. The Clans have returned. Take command of your battle-hardened Mercenary Company as you're hired by the Rasalhague Republic to hold the line against an overwhelming new enemy. What begins as a routine mission quickly escalates into a desperate fight for survival, uncovering secrets tied to your past—and to the origins of the Clans themselves. Fight iconic factions as you unravel a mystery with ties to your Past. Cinematics, briefings, and high-stakes missions deliver a front-line narrative.