Marvel's Guardians of the Galaxy - Throwback Guardians Outfit Pack
Pre-order Marvel's Guardians of the Galaxy to obtain an early unlock of the Throwback Guardians Outfit Pack. It allows you to instantly receive one outfit for each of the Guardians, which are faithful interpretations of some of their most iconic looks from the comics. The outfits included in this pack are: - Team-Lord (Star-Lord) - Black Vortex (Gamora) - Thanos Imperative (Drax) - The Stinger (Rocket) - Impaler (Groot)