Mandragora: Whispers of the Witch Tree - Dark Ale Quest
Embark on an exciting new quest within the world of Faelduum: Dark Ale! Solve the mystery of what exactly is in a strange ale keg in the basement of Rosalie’s inn. Put not only your combat abilities to the test... but also your taste in ale! Grab a flagon, Inquisitor, because it’s going to be a long night...