Lonely Mountains: Downhill - Rivera's Revenge
Turn on your bike light to explore the secret cave of Sierra Rivera’s lost trail in this free DLC. Collect the fire elemental customization set by playing through the brand-new challenges. Saddle up and face Rivera’s Revenge in the Lonely Mountains.