Lindwurm
In Germanic mythology, a Lindwurm is a wingless bipedal dragon resembling a large snake. It's a large and fearsome creature, the adversary in many a legend, and home to the wild and uncivilized parts of the world of Battle Brothers. Challenge your mercenary company against a terrifying Lindwurm and claim its hoard of treasures as your own! Features: - Adds a new opponent with unique mechanics and loot: the Lindwurm. - Adds a new set of Lindwurm-themed named armor, helmet and shield. - Adds a new usable item: Flask of Acid. - Adds a new Lindwurm-themed banner to choose for your mercenary company.