League Of Champions Soccer 2024
Live the new Champions European League Soccer Competition like real players do. Choose your team and play the matches of the real draw until the final. Served by superbs 3D graphics, animations and sounds, League Of Champions Soccer 2024 is based on a highly realistic physic engine in which soccer moves have been coded by soccer fans for soccer fans . Main Features -Full 3D environnement -5 AI Levels -5 teams tactics selectable live while playing -Simple, Intuitive Controls -Real European League Of Champions Draw -Start a championship, play first matches, stop, play last matches another day -Each team has its own Player Speed, Strike Force, Global Team Experience -Many Outstanding Animations: Pass, Shoot, Control, Dribble, Heading, Roulette, Tackle etc.. -Menu texts translated in English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese (soccer matches in English only) You'll never walk alone !