Kingdom Come: Deliverance
You're Henry, the son of a blacksmith. Thrust into a raging civil war, you watch helplessly as invaders storm your village and slaughter your friends and family. Narrowly escaping the brutal attack, you grab your sword to fight back. Avenge the death of your parents and help repel the invading forces!