Kawaii Girls Panic
Kawai Girls Panic — arcade madness in the best traditions of slot machines! You are a fearless alien with an important mission: to free six sexy girls kidnapped by evil monsters! Gradually "capture" the screen, avoiding dexterous enemies and deadly traps to open a hidden image of a cute girl. With each level, you will find more and more daring and piquant images of heroines and new dangerous enemies. Only the most dexterous will be able to defeat all the bosses and collect a full gallery of beauties! ✨ Game Features: Exciting gameplay with arcade mechanics of capturing fields 💗6 unique heroines, each with their own character and style More than 40 highly detailed images - the further, the hotter Deadly enemies and dynamic battles with bosses Special bonuses and improvements that make the path to victory easier Time limit - think fast, act even faster! Stylish pixel graphics inspired by classic arcade games Energetic chiptune music that does not let you relax A gallery for those who like to "collect" ... everything 👀 💥 Break through the arcade fever and open all the Kawai Girls! Are you ready for a real panic - Kawai Girls Panic is already waiting for its hero!