Just Cause 4 - Renegade Pack
Grab the Renegade Pack and receive the specialized Renegade Drone Rifle, plus the Renegade Wingsuit and Renegade Parachute. - Renegade Drone Rifle: This technological marvel can fire a support drone during battle that will assist Rico with tracer fire. - Renegade Wingsuit: Fly through the skies of Solís in style with this unique renegade design. - Renegade Parachute: Hover over Solís in style with this renegade design.