Just Cause 4 - Neon Racer Pack
Grab the Neon Racer Pack and receive the modified Neon Racer Supercar, plus the Neon Racer Wingsuit and Neon Racer Parachute. - Neon Racer Supercar: Blitz around in your very own modified supercar with boost valve on tap. You'll be the fastest thing in Solís! - Neon Racer Wingsuit: Race across the skies with this unique neon design. - Neon Racer Parachute: Drift over the clouds at speed with this unique neon design.