Just Cause 4 - Deathstalker Scorpion Pack
Grab the Deathstalker Scorpion Pack containing customised gear crafted by Rico Rodriguez himself. - Deathstalker Scorpion Muscle Car: This iconic car comes with enhanced road performance and resilience thanks to Rico's special tuning. - Deathstalker Scorpion Assault Buggy: Reinforced by Rico himself, this rugged vehicle boasts the perfect setup for off-road stunts and even has a mounted machine gun. - Deathstalker Scorpion Explosive Rifle: Rico remains a force to be reckoned with when armed with this custom rifle featuring secondary tracer fire and shells that explode upon impact. - Deathstalker Scorpion Wingsuit: Strike down from above with this signature design. - Deathstalker Scorpion Parachute: Own the skies of Solís with this iconic scorpion design.