Just a Phrase by POWGI
A hangman-style word game with a twist. One word in every phrase has been replaced by a homophone to make it tougher to deduce. Like NUCLEAR WAIST or STRIKE THE RIGHT CORD The new phrases sound familiar when read aloud, but have humorous or surreal new meanings.