Jurassic World Evolution 3: Wetlands
Step into the wetlands and unearth three stunning new dinosaur families and a swampy selection of scenery items with the Jurassic World Evolution 3: Wetlands Pack. Mesmerise your guests with the fierce Irritator, prowling Austroraptor, and rapid Hypsilophodon, each with their own striking family unit. Build misty waterside enclosures with hundreds of scenery items and thirteen blueprints featuring a boathouse, rusty shacks, and wooden pontoons, all inspired by wetland and bayou locations. Welcome the following prehistoric species: Irritator Irritator is a fierce semi-aquatic spinosaurid from the early Cretaceous era. With a sleek triangular skull, unique nostril placement, and sharp teeth, this versatile carnivore is adept at finding fish in deep water and hunting dinosaurs on land. The Irritator’s full family unit emerges with distinct dimorphic patterns and rich colours to unveil to your guests. Austroraptor Austroraptor, a larger relative of the Velociraptor, is a fish loving carnivore from the Late Cretaceous era. With a jaw adapted for catching fish, this species can be seen skulking around fish feeders and seeking live prey on land, making it an ideal addition for any new wetland themed enclosure. Hypsilophodon Built for speed, the Hypsilophodon is a lightweight herbivore from the Early Cretaceous era and favoured warm and swampy environments. These herd focused, sharp-crested, bipeds would use their strong beaks to grind down low lying vegetation, perfect for foliage heavy enclosures. Wetlands Inspired Scenery Create lush open enclosures or dense misty swamps with a vast range of scenery pieces and thirteen new blueprints. Use the unique scenery pieces to give the Irritator a wooden jetty to swim around; create a sunken boat themed fish feeder for the Austroraptor; or illuminate your Hypsilophodon enclosure with the warm glow of lanterns. Decorate your parks and immerse your guests with rusted barbecues, bug zappers, and shanty inspired building pieces with the Jurassic World Evolution 3: Wetlands Pack.