Jurassic World Adventures
Step into a modern world learning to coexist with prehistoric dinosaurs in the wild. Play as one of five iconic characters as you learn to survive encounters with ancient apex predators while helping to protect and rescue vulnerable dinosaurs. Discover familiar locations and vast new regions as you fend off poachers, collect samples, and unlock new mysteries.