Journey of the Broken Circle
Meet fascinating characters on your quest to complete the imperfect Circle. New partners bring unique abilities and also their own personality to roll with. In this 3-5 hours adventure, full of ups and downs but always playful and rewarding, the Circle learns about itself and you, along with it. DEVELOPED BY Lovable Hat Cult “It’s a game about this little something that always seems to be missing…a better job, a nicer place to live, an ideal relationship… We wanted to tell a story of self-discovery in a fun, universal and relatable way. We probably also wanted to answer our own questions: would the Circle find what it was looking for? Or how would it all end?” - Andrea & Patrick from the Copenhagen-based studio. PUBLISHED BY Nakana.io “We gather games that share a strong experience to remember. We hope you’ll enjoy the sweet and tasteful food for thought served by Journey of the Broken Circle!” - Mikaël Bourget, founder of the publishing label.