JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Hit the ground running with Yuya Fungami and snuff out your enemies with his stand Highway Go Go! Become relentless in your pursuit of victory with Yuya Fungami. Contents: - Yuya Fungami as a playable character - Additional Yuya Fungami JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test, and Art Viewer - Additional Yuya Fungami collection items at the in-game store *Please note the Season Pass includes this DLC so be careful not to purchase this twice.