Japanesque Cosmetic Pack
The Japanesque cosmetic pack changes Miriam’s default appearance so she can fight demons in style! This cosmetic includes six unique items that can be equipped as a set or individually. When the entire set is worn, the character HUD will change to a unique appearance made just for this cosmetic. Each item has its own stats and can be upgraded with crafting. Individual items include: * Japanesque Umbrella (WEAPON) * Japanesque Wig (HEAD) * Japanesque Robe (BODY) * Sarashi (ACCESSORY) * Usagi Mask (ACCESSORY) * Sakura Storm (SHARD)