Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome - Centurion Bundle The splendor of the classical world shines in Imperator: Rome, but even the most glamorous palace could use a splash of extra color. This Content Bundle includes all of the themed expansions for Imperator: Rome in one package, so you can add the glories of Pyrrhus and the quarrels of the Diadochi for one low price. The Centurion bundle includes: ◾Epirus Content Pack: Events related to the life and campaigns of Pyrrhus, unique army and ship models, 3 special Epirus events and the Oracle of Dodona. ◾Magna Graecia Content Pack: Mission trees for Athens, Sparta and Syracuse, new deities tied to religious sites, Sacred Treasures for temples, and the Apotheosis option for truly great leaders. ◾Heirs of Alexander: Unique mission trees for the Successor states of Alexander’s empire, Diadochi themed missions to unite the fractured Hellenistic kingdoms, Wonder Designer, new events, new deities, new treasures. ◾Soundtrack: Original compositions created for Imperator: Rome, including music composed for each of the content packs.