Hunt: Showdown 1896 - The Rat
This DLC contains one Hunter: - The Rat (Hunter) - The Rat (Avatar) The Rat There are two kinds of people in the world: those living on the right side of the law, and those living on the wrong. Tona Ramirez was the second kind from birth, and when she buried her father in an unmarked grave on the border, she inherited both his nickname and the story of a man robbed of fortune.