Hunt: Showdown 1896 - The Prodigal Daughter
This DLC contains one Hunter and two Weapons: - The Prodigal Daughter (Hunter) - The Reckoning (Sparks) - The Harbinger (Pax) - The Prodigal Daughter (Avatar) Many come to the Bayou to forget their past. But Sarah Burton came to confront it, bringing along a Caldwell, a Sparks LRR, and a hunger for revenge. Burton’s mother had risked life and limb during the Civil War to pass information to the Union. After the war, her deeds were recognized and celebrated, and she received a uniform symbolic of that final victory. Through her death, that uniform was passed down to her daughter – alongside a dark legacy, mottled with betrayal, cruelty, and treachery. The flowers still fresh on her mother’s grave, Burton set out for Louisiana, where she vowed to destroy those who had had a hand in her mother’s death. Through her handiwork with The Harbinger and The Reckoning, Burton became notorious in the bayou, allowing rumors to circulate that she was a veteran herself, ageless, reincarnated to channel a restless spirit of revenge.