Hunt: Showdown 1896 - Legends of the Bayou
This DLC contains two Hunters, one Weapon, and one Tool: - The Bone Doctor (Hunter) - Weird Sister (Hunter) - Copperhead (Nagant M1895) - Blood Oath (Knife) - The Bone Doctor (Avatar) - Weird Sister (Avatar) The Bone Doctor Born in Senegal and brought to New Orleans as a slave, Doctor John was eventually freed and rose to prominence in the New Orleans Voodoo community, leading a chapter of loyal Hunters. His abilities led to suspicions that he had caused the very plague he fought, though none who spoke against him survived for long. Weird Sister Inspired by the healing powers of Voodoo King Doctor John, Cora Beukes became a Voodoo practitioner and was initiated into John's inner circle of devout Hunters. Copperhead This Nagant 1895 has taken a beating, but still shines under the grime and mud. A debt of gratitude is owed by gun to owner, for after all these years it is still hunting. Blood Oath Jos and Fin McGowan, the infamous Hunter twins, forged two of these knives when they became Hunters, both displaying their oath and monogram.