House Builder Overtime - The Atomic Age DLC
It's always good to be prepared for anything. Now in the first DLC of House Builder, "The Atomic Age" you can create three new houses: Shelter House: These days, survivalists are preparing for hard times - forewarned is forearmed! The minimum ground thickness to protect against radiation is 90 centimeters. If the hideout is higher up, I would advise you to run away! On our level you will build a shelter at a safe depth in your garden - we reassure you that no nuke scares you. Nuke House: We are located in Nevada. In 1951, a training ground of 3,500 square kilometers was designated here. More than a thousand explosions were carried out here - allowing you to test the power of nukes, which are still in the arsenal of many countries as weapons today. Your task will be to rebuild the house that was destroyed in the nuclear test! UFO House: After an atomic bomb blast, an unidentified flying object falls on the American countryside. The craft encounters a strange constructor who decides to build a house out of the UFO without reporting it to anyone! Crazy idea, right? Get ready for an unearthly experience!