Hot Springs Story
Build your own resort and propel it to success with but a touch of the finger in this one-of-a-kind simulation! Rooms, restaurants, arcades, and baths--position each facility to lull your guests into hot spring Nirvana and skyrocket your establishment to fame! Craft the perfect Japanese garden from lanterns, pine trees, azaleas, and more--you'll need it all if you want to attract VIPs like pop stars and novelists. There can only be one #1! Do you have what it takes?