Horde Of Plenty
In this action-packed forward-scrolling twin-stick shooter, construction worker Ron Mayhem's beloved pet Puffy, a rather round and yellow puffer fish, has been captured by the forces of evil. Slay the hordes, collect mad loot, and bring Puffy back!